website traject
De verkoop
Webdesign voor online optimalisatie van marketing en sales.
websites op maat
merk
websites
Een merkwebsite wordt primair ontworpen om de identiteit, waarden en boodschap van een merk of bedrijf te communiceren, met een focus op langetermijn doelstellingen zoals naamsbekendheid.
Het doel van een merkwebsite is niet om snel producten te verkopen, maar om een sterk en consistent merkbeeld te creëren dat klanten aanspreekt en het vertrouwen in het merk versterkt.
Hoewel deze websites ook zijn ingericht voor conversie, ligt de nadruk vooral op het uitdragen van het merkverhaal.
marketing
websites
Een marketingwebsite is speciaal ontworpen voor dienstverleners en richt zich voornamelijk op het behalen van snelle conversies. Deze websites zijn geoptimaliseerd voor zowel zoekmachineoptimalisatie (SEO) als zoekmachine-advertenties (SEA).
Het hoofddoel van een marketingwebsite is het promoten van diensten, het genereren van leads en het realiseren van conversies op korte termijn.
Hoewel branding een rol speelt op een marketingwebsite, ligt de nadruk vooral op verkoopresultaten.
Product
webshops
Een productwebshop focust zich op de verkoop van producten. Het richt zich op directe conversie en biedt klanten een gebruiksvriendelijke winkelervaring.
Het primaire doel van een webshop is om producten effectief te presenteren, klanten te begeleiden bij hun aankoopbeslissingen en een soepel bestelproces te faciliteren.
Ze zijn ingericht om de verkoop te stimuleren en de nadruk ligt op het maximaliseren van conversies en het verhogen van de omzet.
In 3 stappen een website die wél verkoopt.
Onderzoek
We onderzoeken de markt als basis voor je onderscheidend vermogen.
Strategie
We bepalen de strategie achter de website en schetsen het geraamte.
Design
We vertalen jouw huisstijl naar een aantrekkelijke website die wél verkoopt.
Stop met
mislopen
Wanneer je website niet goed in elkaar zit, zullen klanten niet snel voor je in de rij gaan staan. Zonder goede website kom je onprofessioneel over, zal het vertrouwen laag zijn en de conversie laag zijn.
Hierdoor blijf je achter op de concurrentie en al je inspanningen voor online vindbaarheid (SEO) of betaalde advertenties (SEA) zullen nauwelijks rendement opleveren.
En zonder dat je het doorhebt, loop je onnodig veel (ideale) klanten mis…
Start met
verkopen
Een goed ontworpen website trekt klanten aan en zet bezoekers om in omzet. Wanneer je website gebruiksvriendelijk, aantrekkelijk en overtuigend is, zullen bezoekers sneller geïnteresseerd zijn in je aanbod, langer blijven en vaker overgaan tot actie.
Je online marketing zal effectiever worden en de betrokkenheid hoger. Met meer klanten, een stijgende omzet en een betere positie in de markt tot gevolg.
Dus stop met mislopen en start met verkopen. Zodat bezoekers niet de benen nemen en maar al te graag je aanbod zullen omarmen.
waar wij je verder mee kunnen helpen
Een goede voorbereiding is het halve werk.
Door eerst de merkpositionering op orde te brengen, geven we inhoud aan het ontwerp. Geen ‘mooi plaatje’ dus, maar een waardevol logo dat je gehele branding naar een hoger niveau tilt.
Na dit traject heb jij:
Een duidelijke merkpositionering:
je weet loepzuiver waar je als merk voor staat ten opzichte van jouw markt
Je merkwaarden zijn helder (en bruikbaar!)
je hebt een solide basis om als merk door te kunnen groeien
Versterkt met een aantrekkelijk logo en basis huisstijl:
een herkenbaar en onderscheidend logo
een passend kleurenpalet
en een complete typografie set
Waarmee je jouw website, socials en promotiemateriaal direct de communicatie geeft die het merk verdient.
wat klanten zeggen
Verder kunnen wij je helpen met:
drukwerk
Jouw merkidentiteit vertaald naar al je (digitale) drukwerk en promotie doeleinden.
Contact