huisstijl traject
De verpakking
Huisstijl trajecten voor een consistente en professionele uitstraling voor alle promotiedoeleinden.
een sneakpeak van onze huisstijlen
In 3 stappen een huisstijl die opvalt
Analyse
We nemen de tijd jouw merk te leren kennen en de markt te onderzoeken.
Vertaling
We vertalen jouw verhaal naar een aantrekkelijk en onderscheidend visueel concept.
Voorstel
Een huisstijl die niet alleen jou enthousiast maakt, maar ook perfect aansluit bij je doelgroep.
Stop met
onzichtbaar zijn
Wanneer je huisstijl er niet professioneel uitziet, zullen klanten snel verder gaan kijken.
Zonder (goede) huisstijl komt je verhaal niet goed over, straal je minder vakkundigheid uit en val je niet op in je branche.
Het gebrek aan herkenbaarheid kost je aantrekkingskracht, concurrentievoordeel en heeft een negatieve impact op je marketing en promotie uitingen.
Waardoor opdrachten zomaar aan je voorbij kunnen gaan…
Start met
opvallen
Een sterke huisstijl doet meer dan alleen je merk representeren, het trekt klanten aan en laat een blijvende positieve indruk achter. Wanneer je huisstijl verzorgd, consistent en visueel aantrekkelijk is, zal je merk sneller herkend worden en makkelijker vertrouwen opbouwen bij je doelgroep.
Hiermee versterk je niet alleen het merk, maar wordt ook je marketing effectiever en je promotiemateriaal beter. Met meer sales, omzet en klanten als resultaat.
Dus stop met verstoppen en start met opvallen. Zodat klanten je opmerken en je concurrentie zal afvallen.
waar wij je verder mee kunnen helpen
Een goede voorbereiding is het halve werk.
Door eerst de merkpositionering op orde te brengen, geven we inhoud aan het ontwerp. Geen ‘mooi plaatje’ dus, maar een waardevol logo dat je gehele branding naar een hoger niveau tilt.
Na dit traject heb jij:
Een duidelijke merkpositionering:
je weet loepzuiver waar je als merk voor staat ten opzichte van jouw markt
Je merkwaarden zijn helder (en bruikbaar!)
je hebt een solide basis om als merk door te kunnen groeien
Versterkt met een aantrekkelijk logo en basis huisstijl:
een herkenbaar en onderscheidend logo
een passend kleurenpalet
en een complete typografie set
Waarmee je jouw website, socials en promotiemateriaal direct de communicatie geeft die het merk verdient.
wat klanten zeggen
Verder kunnen wij je helpen met:
drukwerk
Jouw merkidentiteit vertaald naar al je (digitale) drukwerk en promotie doeleinden.
Contact